Rezervační systém
Veřejné metody | Chráněné metody | Seznam všech členů
Dokumentace třídy CServerHttp

serverová část pro komunikaci s HTTP klientem ...

#include <ServerHttp.h>

Diagram dědičnosti pro třídu CServerHttp
CServerTcp CServerConnection CSocketEndpoint

Veřejné metody

 CServerHttp (unsigned uiThreads, const char *pszHost, FnProcess fnProcess, void *pParam)
 konstruktor ...
 
virtual ~CServerHttp ()
 destruktor ...
 
- Veřejné metody dědí se z CServerTcp
 CServerTcp (unsigned uiThreads, const char *pszHost, FnProcess fnProcess, void *pParam)
 konstruktor ...
 
virtual ~CServerTcp ()
 destruktor ...
 
virtual bool Start (void)
 spuštění serveru ...
 
virtual void Stop (void)
 zastavení serveru ...
 
- Veřejné metody dědí se z CServerConnection
 CServerConnection (FnProcess fnProcess, void *pParam)
 konstruktor ...
 
virtual ~CServerConnection ()
 destruktor
 

Chráněné metody

virtual void CmdProcessing (SOCKET hClient)
 komunikace a zpracování příkazu ...
 
- Chráněné metody dědí se z CServerConnection
bool CallProcessing (unsigned *puiResult, CBlob *cCmd)
 vyvolání uživatelské funkce ...
 

Detailní popis

serverová část pro komunikaci s HTTP klientem

Jednoduchý vícevláknový server HTTP přebírá veškerou funkcionalitu TCP serveru, jediná a zásadní odlišnost je v práci s přijatými daty. Zatímco TCP server má na druhé straně kompatibilního klienta, proti tomuto serveru stojí webový prohlížeč. Server musí pro klienta připravit vhodnou webovou stránku s formulářem, z něhož pak může extrahovat potřebná data, která pak po zpracování opět ve formě HTML kódu prezentuje klientovi. V tomto smyslu přebírá do značné míry úlohu výkonného modulu na klientské straně.

Dokumentace konstruktoru a destruktoru

CServerHttp::CServerHttp ( unsigned  uiThreads,
const char *  pszHost,
FnProcess  fnProcess,
void *  pParam 
)

konstruktor

Vytvoření instance vicevláknového HTTP serveru.

Parametry
[in]uiThreadsmaximální počet paralelně běžících zpracovatelských vláken
[in]pszHosturčení IP adresy a portu pro naslouchací soket
U serveru je možné naslouchat na všech IP adresách, které má počítač přiděleny a přijímat tak zprávy od všech vzdálených i lokálních klientů. Podporované formáty jsou popsány u CSocketEndpoint::CSocketEndpoint.
[in]fnProcessadresa funkce typu FnProcess pro zpracování příkazů na serveru
[in]pParamlibovolný parametr, který bude předán uživatelské funkci
virtual CServerHttp::~CServerHttp ( )
virtual

destruktor

Zajišťuje dealokaci všech vlastních zdrojů, ovšem až po dokončení všech zpracovatelských vláken.

Dokumentace k metodám

virtual void CServerHttp::CmdProcessing ( SOCKET  hClient)
protectedvirtual

komunikace a zpracování příkazu

Nová implementace metody vlastně zajišťuje veškerou novou (tj. odlišnou) funkcionalitu třídy. Je zodpovědná za nejzákladnější práci s HTTP, přípravu webových stránek s formuláři, zpracování zasílaných dat atd.

Parametry
[in]hClientsoket, na kterém je navázáno spojení s klientem (prohlížečem)

Reimplementuje stejnojmenný prvek z CServerTcp.


Dokumentace pro tuto třídu byla generována z následujícího souboru: