Rezervační systém
Veřejné metody | Chráněné metody | Seznam všech členů
Dokumentace třídy CServerConnectionabstract

serverová část komunikace ...

#include <ServerConn.h>

Diagram dědičnosti pro třídu CServerConnection
CServerMsg CServerTcp CServerHttp

Veřejné metody

 CServerConnection (FnProcess fnProcess, void *pParam)
 konstruktor ...
 
virtual ~CServerConnection ()
 destruktor
 
virtual bool Start (void)=0
 spuštění serveru ...
 
virtual void Stop (void)=0
 zastavení serveru ...
 

Chráněné metody

bool CallProcessing (unsigned *puiResult, CBlob *cCmd)
 vyvolání uživatelské funkce ...
 

Detailní popis

serverová část komunikace

Třída slouží k deklaraci společných metod komunikačního rozhraní na straně serveru. Konkrétní specializace pro každý způsob transportu se provádí v potomcích. Veřejné metody umožňují pouze spuštění a zastavení serveru (tj. přepnutí do aktivního stavu a zpět).

Dokumentace konstruktoru a destruktoru

CServerConnection::CServerConnection ( FnProcess  fnProcess,
void *  pParam 
)

konstruktor

K zpracování příkazu je přiřazena uživatelská funkce a parametr pro libovolné použití při jejím volání.

Parametry
[in]fnProcessadresa uživatelské funkce typu FnProcess
[in]pParamparametr pro libovolné použití (po přetypování)
Může to být například ukazatel na virtuální tabulku třídy, jejíž je funkce statickou metodou.

Dokumentace k metodám

bool CServerConnection::CallProcessing ( unsigned *  puiResult,
CBlob cCmd 
)
protected

vyvolání uživatelské funkce

Po příjmu příkazu je pomocí volání metody testováno, zda je definována uživatelská funkce výkonného modulu serveru a v kladném případě je tato zavolána a předány jí parametry z přijatého příkazu. Výstupní parametry jsou pak předány k dalšímu zpracování komunikační třídou serveru, tj. k odeslání zpět klientovi.

Parametry
[out]puiResultnávratová hodnota uživatelské funkce
[in,out]cCmdvstupní i výstupní binární data pro volání uživatelské funkce
Návratová hodnota
úspěch vyvolání uživatelské funkce (false, pokud funkce není v konstruktoru přiřazena)
virtual bool CServerConnection::Start ( void  )
pure virtual

spuštění serveru

Návratová hodnota
úspěch operace (true, pokud server přešel do aktivního stavu)

Implementováno v CServerMsg a CServerTcp.

virtual void CServerConnection::Stop ( void  )
pure virtual

zastavení serveru

Server přestane přijímat zprávy od kompatibilních klientů.

Implementováno v CServerMsg a CServerTcp.


Dokumentace pro tuto třídu byla generována z následujícího souboru: