Rezervační systém
|
obsluha TCP zakončení ...
#include <SocketEndpoint.h>
Veřejné metody | |
CSocketEndpoint (const char *pszLocation) | |
konstruktor ... | |
~CSocketEndpoint () | |
destruktor ... | |
SOCKET | Socket (void) const |
popisovač soketu ... | |
bool | Valid (void) const |
platnost soketu ... | |
void | Address (sockaddr_in *prAddress) |
naplnění struktury IP adresou a portem ... | |
void | OpenSocket (void) |
otevření soketu ... | |
void | CloseSocket (void) |
uzavření soketu | |
int | Send (const char *pcData, unsigned uiLength) |
odeslání dat ... | |
int | Receive (char *pcData, unsigned uiLength) |
příjem dat ... | |
obsluha TCP zakončení
Třída zapozdřuje společné vlastnosti přijímací a vysílací části soketu, pomocí kterých probíhá vzájemná komunikace.
CSocketEndpoint::CSocketEndpoint | ( | const char * | pszLocation | ) |
konstruktor
Provádí inicializaci knihovny pro podporu soketů ve Windows a převádí požadované URL na IP adresu a port pomocí DNS.
[in] | pszLocation | definice místa svázaného s vnitřním soketem třídy Definice místa se skládá z adresy a volielného portu odděleného dvojtečkou. Defaultní port je určen konstantou TCP_DEFAULT_PORT. Adresa může být v číselném formátu nebo je určena pomocí doménového jména. Příklady rozeznávaných formátů:
|
CSocketEndpoint::~CSocketEndpoint | ( | ) |
destruktor
Uzavírá případně otevřený soket a ukončuje práci se soketovou knihovnou.
void CSocketEndpoint::Address | ( | sockaddr_in * | prAddress | ) |
naplnění struktury IP adresou a portem
[out] | prAddress | adresa struktury pro naplnění údaji získanými při volání konstruktoru |
void CSocketEndpoint::OpenSocket | ( | void | ) |
otevření soketu
IP adresa a port jsou definovány při volání konstruktoru, na jejich základě je otevřen soket pro komunikaci pomocí TCP a jsou nastaveny jeho základní vlastnosti.
int CSocketEndpoint::Receive | ( | char * | pcData, |
unsigned | uiLength | ||
) |
příjem dat
Pomocí vnitřního soketu jsou přijímána data (větší rozsah po blocích) a ukládána do určené paměti.
[out] | pcData | adresa bloku paměti k uložení přijatých dat |
[in] | uiLength | délka bloku paměti (tj. maximálně možný počet bytů k uložení) |
int CSocketEndpoint::Send | ( | const char * | pcData, |
unsigned | uiLength | ||
) |
odeslání dat
Data jsou odesílána pomocí vnitřního soketu, není prováděna žádná jiná manipulace se soketem. Větší rozsah dat se odesílá po blocích.
[in] | pcData | adresa bloku dat k odeslání |
[in] | uiLength | délka dat |
SOCKET CSocketEndpoint::Socket | ( | void | ) | const |
popisovač soketu
INVALID_SOCKET
bool CSocketEndpoint::Valid | ( | void | ) | const |
platnost soketu