Rezervační systém
|
klientská část pro komunikaci pomocí TCP protokolu ...
#include <ClientTcp.h>
Veřejné metody | |
CClientTcp (const char *pszServer) | |
konstruktor ... | |
virtual | ~CClientTcp () |
destruktor | |
Veřejné metody dědí se z CClientConnection | |
CClientConnection (unsigned uiTimeout) | |
konstruktor ... | |
virtual | ~CClientConnection () |
destruktor | |
int | OpenSession (void) |
otevření sezení ... | |
int | SessionCmd (CCommand *cCmd, unsigned uiAddTimeout=0) |
vykonání příkazu v rámci sezení ... | |
int | CloseSession (void) |
uzavření sezení ... | |
int | Process (CCommand *cCmd, unsigned uiAddTimeout=0) |
vykonání příkazu na serveru ... | |
Chráněné metody | |
virtual bool | ConnectServer (void) |
připojení k serveru ... | |
virtual void | DisconnectServer (void) |
odpojení od serveru | |
virtual bool | Write (const CCommand *cCmd) |
odeslání příkazu ... | |
virtual bool | Wait (unsigned uiTimeout) |
čekání na odpověď ... | |
virtual bool | Read (CCommand *cCmd) |
vyzvednutí odpovědi ... | |
klientská část pro komunikaci pomocí TCP protokolu
Realizace klientské části komunikace pomocí přenosu soketů po protokolu TCP. Klient předpokládá kromě přenosu binárních dat i přenos stavového slova, formát zprávy je následující:
unsigned int
ve formátu little-endian, unsigned int
ve formátu little-endian, Implementuje čistě virtuální metody CClientConnection, základní funkcionalitu pro práci se sokety dědí od CSocketEndpoint. Nedeklaruje žádné nové veřejné metody.
CClientTcp::CClientTcp | ( | const char * | pszServer | ) |
konstruktor
[in] | pszServer | umístění serveru (IP adresa a port) Podporované formáty jsou popsány u konstruktoru CSocketEndpoint::CSocketEndpoint. |
|
protectedvirtual |
|
protectedvirtual |
vyzvednutí odpovědi
[in] | cCmd | třída pro uložení přijatých dat a stavového slova |
Implementuje CClientConnection.
|
protectedvirtual |
čekání na odpověď
Implementuje CClientConnection.
|
protectedvirtual |
odeslání příkazu
[in] | cCmd | příkaz k odeslání |
Implementuje CClientConnection.