|
Rezervační systém
|
klientská část pro komunikaci pomocí TCP protokolu ...
#include <ClientTcp.h>
Veřejné metody | |
| CClientTcp (const char *pszServer) | |
| konstruktor ... | |
| virtual | ~CClientTcp () |
| destruktor | |
Veřejné metody dědí se z CClientConnection | |
| CClientConnection (unsigned uiTimeout) | |
| konstruktor ... | |
| virtual | ~CClientConnection () |
| destruktor | |
| int | OpenSession (void) |
| otevření sezení ... | |
| int | SessionCmd (CCommand *cCmd, unsigned uiAddTimeout=0) |
| vykonání příkazu v rámci sezení ... | |
| int | CloseSession (void) |
| uzavření sezení ... | |
| int | Process (CCommand *cCmd, unsigned uiAddTimeout=0) |
| vykonání příkazu na serveru ... | |
Chráněné metody | |
| virtual bool | ConnectServer (void) |
| připojení k serveru ... | |
| virtual void | DisconnectServer (void) |
| odpojení od serveru | |
| virtual bool | Write (const CCommand *cCmd) |
| odeslání příkazu ... | |
| virtual bool | Wait (unsigned uiTimeout) |
| čekání na odpověď ... | |
| virtual bool | Read (CCommand *cCmd) |
| vyzvednutí odpovědi ... | |
klientská část pro komunikaci pomocí TCP protokolu
Realizace klientské části komunikace pomocí přenosu soketů po protokolu TCP. Klient předpokládá kromě přenosu binárních dat i přenos stavového slova, formát zprávy je následující:
unsigned int ve formátu little-endian, unsigned int ve formátu little-endian, Implementuje čistě virtuální metody CClientConnection, základní funkcionalitu pro práci se sokety dědí od CSocketEndpoint. Nedeklaruje žádné nové veřejné metody.
| CClientTcp::CClientTcp | ( | const char * | pszServer | ) |
konstruktor
| [in] | pszServer | umístění serveru (IP adresa a port) Podporované formáty jsou popsány u konstruktoru CSocketEndpoint::CSocketEndpoint. |
|
protectedvirtual |
|
protectedvirtual |
vyzvednutí odpovědi
| [in] | cCmd | třída pro uložení přijatých dat a stavového slova |
Implementuje CClientConnection.
|
protectedvirtual |
čekání na odpověď
Implementuje CClientConnection.
|
protectedvirtual |
odeslání příkazu
| [in] | cCmd | příkaz k odeslání |
Implementuje CClientConnection.
1.8.5