Rezervační systém
|
klientská část komunikačního rozhraní ...
#include <ClientConn.h>
Veřejné metody | |
CClientConnection (unsigned uiTimeout) | |
konstruktor ... | |
virtual | ~CClientConnection () |
destruktor | |
int | OpenSession (void) |
otevření sezení ... | |
int | SessionCmd (CCommand *cCmd, unsigned uiAddTimeout=0) |
vykonání příkazu v rámci sezení ... | |
int | CloseSession (void) |
uzavření sezení ... | |
int | Process (CCommand *cCmd, unsigned uiAddTimeout=0) |
vykonání příkazu na serveru ... | |
Chráněné metody | |
virtual bool | ConnectServer (void)=0 |
připojení k serveru ... | |
virtual void | DisconnectServer (void)=0 |
odpojení od serveru | |
virtual bool | Write (const CCommand *cCmd)=0 |
odeslání příkazu ... | |
virtual bool | Wait (unsigned uiTimeout)=0 |
čekání na odpověď ... | |
virtual bool | Read (CCommand *cCmd)=0 |
vyzvednutí odpovědi ... | |
klientská část komunikačního rozhraní
Třída slouží jako společné rozhraní pro klientskou část komunikace, nezávisle na konkrétním způsobu transportu příkazů. Konkrétní realizace musí být dokončena v potomcích tohoto rozhraní.
Klient může příkazy vykonávat ve dvou režimech:
CClientConnection::CClientConnection | ( | unsigned | uiTimeout | ) |
konstruktor
[in] | uiTimeout | maximální doba v milisekundách, po kterou klient čeká na odpověď od serveru |
int CClientConnection::CloseSession | ( | void | ) |
uzavření sezení
Otevřené sezení je uzavřeno a spojení se serverem ukončeno.
|
protectedpure virtual |
int CClientConnection::OpenSession | ( | void | ) |
otevření sezení
Provede se připojení k serveru a inicializace sezení. Případně otevřené předchozí sezení je ukončeno.
int CClientConnection::Process | ( | CCommand * | cCmd, |
unsigned | uiAddTimeout = 0 |
||
) |
vykonání příkazu na serveru
Klient postupně provede následující operace:
[in,out] | cCmd | třída CCommand obsahující data příkazu a stavové slovo |
[in] | uiAddTimeout | dodatečný časový limit pro vykonání příkazu v milisekundách (přičítá se k základní hodnotě definované v kontruktoru třídy) |
|
protectedpure virtual |
vyzvednutí odpovědi
[in] | cCmd | třída pro uložení přijatých dat a stavového slova |
Implementováno v CClientMsg a CClientTcp.
int CClientConnection::SessionCmd | ( | CCommand * | cCmd, |
unsigned | uiAddTimeout = 0 |
||
) |
vykonání příkazu v rámci sezení
Klient pomocí chráněných metod postupně provede následující operace:
[in,out] | cCmd | třída CCommand obsahující data příkazu a stavové slovo |
[in] | uiAddTimeout | dodatečný časový limit pro vykonání příkazu v milisekundách (přičítá se k základní hodnotě definované v kontruktoru třídy) |
|
protectedpure virtual |
čekání na odpověď
Implementováno v CClientMsg a CClientTcp.
|
protectedpure virtual |
odeslání příkazu
[in] | cCmd | příkaz k odeslání |
Implementováno v CClientMsg a CClientTcp.