Rezervační systém
|
klientská část pro komunikaci pomocí zpráv ...
#include <ClientMsg.h>
Veřejné metody | |
CClientMsg (const char *pszServerWnd) | |
konstruktor ... | |
virtual | ~CClientMsg () |
destruktor | |
Veřejné metody dědí se z CClientConnection | |
CClientConnection (unsigned uiTimeout) | |
konstruktor ... | |
virtual | ~CClientConnection () |
destruktor | |
int | OpenSession (void) |
otevření sezení ... | |
int | SessionCmd (CCommand *cCmd, unsigned uiAddTimeout=0) |
vykonání příkazu v rámci sezení ... | |
int | CloseSession (void) |
uzavření sezení ... | |
int | Process (CCommand *cCmd, unsigned uiAddTimeout=0) |
vykonání příkazu na serveru ... | |
Chráněné metody | |
virtual bool | ConnectServer (void) |
připojení k serveru ... | |
virtual void | DisconnectServer (void) |
odpojení od serveru | |
virtual bool | Write (const CCommand *cCmd) |
odeslání příkazu ... | |
virtual bool | Wait (unsigned uiTimeout) |
čekání na odpověď ... | |
virtual bool | Read (CCommand *cCmd) |
vyzvednutí odpovědi ... | |
klientská část pro komunikaci pomocí zpráv
Realizace klientské části komunikace pomocí přenosu Windows zpráv mezi dvěma okny. Implementuje čistě virtuální metody CClientConnection, funkcionalitu pro obsluhu zpráv dědí od CMsgEndpoint. Nedeklaruje žádné nové veřejné metody.
CClientMsg::CClientMsg | ( | const char * | pszServerWnd | ) |
konstruktor
Nepotřebuje žádné rozeznatelné jméno a třídu pro své interní komunikační okno. Server získává příslušný handle přímo z obdržené zprávy a klient je tím, kdo komunikaci vždy zahajuje.
[in] | pszServerWnd | jméno okna na straně serveru, se kterým se klient pokouší spojit |
|
protectedvirtual |
|
protectedvirtual |
vyzvednutí odpovědi
[in] | cCmd | třída pro uložení přijatých dat a stavového slova |
Implementuje CClientConnection.
|
protectedvirtual |
čekání na odpověď
Implementuje CClientConnection.
|
protectedvirtual |
odeslání příkazu
[in] | cCmd | příkaz k odeslání |
Implementuje CClientConnection.