Rezervační systém
Veřejné metody | Chráněné metody | Seznam všech členů
Dokumentace třídy CClientMsg

klientská část pro komunikaci pomocí zpráv ...

#include <ClientMsg.h>

Diagram dědičnosti pro třídu CClientMsg
CClientConnection CMsgEndpoint

Veřejné metody

 CClientMsg (const char *pszServerWnd)
 konstruktor ...
 
virtual ~CClientMsg ()
 destruktor
 
- Veřejné metody dědí se z CClientConnection
 CClientConnection (unsigned uiTimeout)
 konstruktor ...
 
virtual ~CClientConnection ()
 destruktor
 
int OpenSession (void)
 otevření sezení ...
 
int SessionCmd (CCommand *cCmd, unsigned uiAddTimeout=0)
 vykonání příkazu v rámci sezení ...
 
int CloseSession (void)
 uzavření sezení ...
 
int Process (CCommand *cCmd, unsigned uiAddTimeout=0)
 vykonání příkazu na serveru ...
 

Chráněné metody

virtual bool ConnectServer (void)
 připojení k serveru ...
 
virtual void DisconnectServer (void)
 odpojení od serveru
 
virtual bool Write (const CCommand *cCmd)
 odeslání příkazu ...
 
virtual bool Wait (unsigned uiTimeout)
 čekání na odpověď ...
 
virtual bool Read (CCommand *cCmd)
 vyzvednutí odpovědi ...
 

Detailní popis

klientská část pro komunikaci pomocí zpráv

Realizace klientské části komunikace pomocí přenosu Windows zpráv mezi dvěma okny. Implementuje čistě virtuální metody CClientConnection, funkcionalitu pro obsluhu zpráv dědí od CMsgEndpoint. Nedeklaruje žádné nové veřejné metody.

Pozor
Třída není bezpečná při současném volání metody CClientMsg::Process z více vláken pro tutéž instanci. V takovém případě může dojít k tomu, že dojde k výběru zprávy s odpovědí, která neodpovídá dotazu. Pokud by uživatel potřeboval současně volat odesílání/příjem příkazů z více vláken, je potřeba v každém z nich vytvořit vlastní instanci třídy. Každá z nich bude mít své okno a vlastní pracovní vlákno a navzájem se nebudou nijak ovlivňovat.

Dokumentace konstruktoru a destruktoru

CClientMsg::CClientMsg ( const char *  pszServerWnd)

konstruktor

Nepotřebuje žádné rozeznatelné jméno a třídu pro své interní komunikační okno. Server získává příslušný handle přímo z obdržené zprávy a klient je tím, kdo komunikaci vždy zahajuje.

Parametry
[in]pszServerWndjméno okna na straně serveru, se kterým se klient pokouší spojit

Dokumentace k metodám

virtual bool CClientMsg::ConnectServer ( void  )
protectedvirtual

připojení k serveru

Návratová hodnota
úspěch operace

Implementuje CClientConnection.

virtual bool CClientMsg::Read ( CCommand cCmd)
protectedvirtual

vyzvednutí odpovědi

Parametry
[in]cCmdtřída pro uložení přijatých dat a stavového slova
Návratová hodnota
úspěch operace

Implementuje CClientConnection.

virtual bool CClientMsg::Wait ( unsigned  uiTimeout)
protectedvirtual

čekání na odpověď

Návratová hodnota
true v případě, že během požadovaného časového limitu byla přijata odpověď od serveru

Implementuje CClientConnection.

virtual bool CClientMsg::Write ( const CCommand cCmd)
protectedvirtual

odeslání příkazu

Parametry
[in]cCmdpříkaz k odeslání
Návratová hodnota
úspěch operace

Implementuje CClientConnection.


Dokumentace pro tuto třídu byla generována z následujícího souboru: