BRS#
|
Třída zajišťující grafický interface (vstup a výstup). More...
Public Member Functions | |
Graphics () | |
Konstruktor. More... | |
bool | Read (out string Buffer) |
Přečtení řádky ze vstupu. More... | |
void | Write (string Buffer) |
Zapsání řetězce na výstup. More... | |
void | WriteBuses (Queue< BusPrint > Buses) |
Vypsání autobusů. More... | |
void | WriteSeats (string Prefix, Queue< uint > Seats) |
Vypsání sedadel. More... | |
void | WriteBusPlan (string Plan, Queue< uint > FreeSeats, BusPrint BusData, uint NumberSeats, string Prefix="Free seats: ") |
Vypsání plánu autobusu. More... | |
void | WriteReservation (uint Id, Queue< uint > Seats, BusPrint BusPrint) |
Vypsání jízdenky po úspěšné rezervaci. More... | |
void | WriteAddCity (uint Id) |
Vypsání ID nově přidaného města. More... | |
void | WriteAddBus (uint Id) |
Vypsání ID nově přidaného autobusu. More... | |
void | WriteAddPlan (uint Id) |
Vypsání ID nově přidaného plánu autobusu. More... | |
bool | Continue () |
Potvrzení volby. More... | |
void | WriteHelp (bool FullClient) |
Vypsání nápovědy. More... | |
void | WriteWelcome () |
Vypsání hlavičky při spuštění. More... | |
void | WriteDeleted (uint Count) |
Vypsání počtu smazaných položek. More... | |
void | WriteCities (List< KeyValuePair< string, string >> Cities) |
Vypasání existujích měst. More... | |
Třída zajišťující grafický interface (vstup a výstup).
Třída slouží k získávání vstupu od uživatele a sdělování zpátky výsledku. Všechny informace jsou sdělovány přes standardní vstup a výstup.
Definition at line 8 of file Graphics.cs.
Graphics.Graphics | ( | ) |
Konstruktor.
Definition at line 12 of file Graphics.cs.
bool Graphics.Continue | ( | ) |
Potvrzení volby.
Metoda vypíše výzvu k potvrzení, následně čeká na odpověď (vstup zůstane po konci funkce prázdný).
Definition at line 169 of file Graphics.cs.
bool Graphics.Read | ( | out string | Buffer | ) |
Přečtení řádky ze vstupu.
Metoda přečte ze vstupu řádek a uloží ho do připraveného bufferu. Z řádky odstraní případný znak newline '\n'.
Buffer | buffer k naplnění řetězcem zadaným uživatelem. |
Definition at line 19 of file Graphics.cs.
void Graphics.Write | ( | string | Buffer | ) |
Zapsání řetězce na výstup.
Buffer | řetězec, který bude vypsán na standardní výstup. |
Definition at line 37 of file Graphics.cs.
void Graphics.WriteAddBus | ( | uint | Id | ) |
Vypsání ID nově přidaného autobusu.
Id | ID nově přidaného autobusu. |
Definition at line 154 of file Graphics.cs.
void Graphics.WriteAddCity | ( | uint | Id | ) |
Vypsání ID nově přidaného města.
Id | ID nově přidaného města. |
Definition at line 147 of file Graphics.cs.
void Graphics.WriteAddPlan | ( | uint | Id | ) |
Vypsání ID nově přidaného plánu autobusu.
Id | ID nově přidaného plánu autobusu. |
Definition at line 161 of file Graphics.cs.
void Graphics.WriteBuses | ( | Queue< BusPrint > | Buses | ) |
Vypsání autobusů.
Vypsání autobusů uložených v kontejneru Queue, používá se pro výpis po příkazech "find" a "next".
Definition at line 45 of file Graphics.cs.
void Graphics.WriteBusPlan | ( | string | Plan, |
Queue< uint > | FreeSeats, | ||
BusPrint | BusData, | ||
uint | NumberSeats, | ||
string | Prefix = "Free seats: " |
||
) |
Vypsání plánu autobusu.
Plan | textová podoba plánu autobusu. |
FreeSeats | seznam volných sedadel. |
BusData | informace o autobusu. |
NumberSeats | celkový počet sedadel autobusu. |
Prefix | řetězec vytištěný před výpis sedadel. |
Definition at line 99 of file Graphics.cs.
void Graphics.WriteCities | ( | List< KeyValuePair< string, string >> | Cities | ) |
Vypasání existujích měst.
Cities | seznam měst k vypsání. Název města je v prvním stringu. Pokud nalezený výsledek je alias, je uložen v druhém stringu (pokud je druhý string neprázdný, vypisuje se alias a za ním město). |
Definition at line 230 of file Graphics.cs.
void Graphics.WriteDeleted | ( | uint | Count | ) |
Vypsání počtu smazaných položek.
Count | počet smazaných položek. |
Definition at line 216 of file Graphics.cs.
void Graphics.WriteHelp | ( | bool | FullClient | ) |
Vypsání nápovědy.
FullClient | Přepínač, zda je tento klient v plném nebo omezeném módu. |
Definition at line 183 of file Graphics.cs.
void Graphics.WriteReservation | ( | uint | Id, |
Queue< uint > | Seats, | ||
BusPrint | BusPrint | ||
) |
Vypsání jízdenky po úspěšné rezervaci.
Po úspěšné rezervaci sedadel je uživateli vystaveno potvrzení se všemi potřebnými údaji (včetně čísla zakazníka). Jejich pomocí může následně provést i zrušení rezervace.
Id | ID zákazníka. |
Seats | seznam zarezervovaných sedadel. |
BusPrint | informace o autobusu. |
Definition at line 136 of file Graphics.cs.
void Graphics.WriteSeats | ( | string | Prefix, |
Queue< uint > | Seats | ||
) |
Vypsání sedadel.
Vypsání sedadel v čitelné formě (pokud je to možné, tak rozsahem - např. místo 5 6 7 8 11 12
je uvedeno 5-8 11-12
) spolu s jejich počtem.
Prefix | text uvedený před seznamem sedadel. |
Seats | seznam sedadel (předpokládá se, že seznam je vzestupně setříděný a neobsahuje duplicitní záznamy). |
Definition at line 57 of file Graphics.cs.
void Graphics.WriteWelcome | ( | ) |
Vypsání hlavičky při spuštění.
Definition at line 209 of file Graphics.cs.